Ενδοσχολική Επιμόρφωση


Την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016 ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου τετραήμερη ενδοσχολική επιμόρφωση του προσωπικού του με επιμορφωτές το ίδιο το προσωπικό του.

Με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων αποφασίσαμε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, να μοιραστούμε μεταξύ μας την γνώση και τις δεξιότητες μας για να γίνουμε καλύτεροι και να δημιουργήσουμε μια ζωντανή κοινότητα μάθησης. Συνολικά 9 συνάδελφοι είχαν τον ρόλο των επιμορφωτών σε 8 εισηγήσεις που είχαν θέματα από Ειδική Εκπαίδευση,  την εφαρμογή των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση καθώς και σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία. Έτσι έκλεισε με τον καλύτερο και δημιουργικότερο τρόπο μια ακόμα σχολική χρόνια.

Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης

21 Ιουνίου 2016 – 24 Ιουνίου 2016

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

09:00 – 10:00 Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαίδευση, Καλαντζή Παρασκευή ΠΕ09.50 Οικονομολόγος Ειδικής Αγωγής, ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου

Περίληψη: Ορισμός θεατρικού παιχνιδιού, δομή, φάσεις, οφέλη (Power Point) – Βιωματικά θεατρικά παιχνίδια.

10:00 – 12:00 Τρόποι αντιμετώπισης και διαχείρισης παιδιών και εφήβων με διαταραχές, Καραγιάννη Ελένη-Μιχαλίτσα ΠΕ23 Ψυχολόγος,  ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου, Τσαραπατσάνη Γκόλφω ΠΕ30 Κοινωνική Λειτουργός, ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου

Περίληψη: Bασική ενημέρωση και πληροφόρηση γύρω από ποικιλία διαταραχών των μαθητών του σχολείου, καθώς και τρόποι αντιμετώπισης και διαχείρισης των παιδιών αυτών την ώρα του μαθήματος. Στη συνέχεια θα ακολουθηθεί βιωματική δραστηριότητα κατά την οποία θα διεξαχθεί role playing μεταξύ των εκπαιδευτικών.

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

09:00 – 11:30  Ερμηνεία και κατανόηση αποτελεσμάτων του DΕTROIT, Μαμαλάκη Ευαγγελία ΠΕ23 Ψυχολόγος,  ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου

Περίληψη: Ανάλυση, ερμηνεία και κατανόηση των αποτελεσμάτων του τεστ μαθησιακής επάρκειας DITROIT από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας.

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

09:00 – 10:30 Καθήκοντα και αρμοδιότητες προσωπικού ΣΜΕΑΕ, Χριστινάκης Βασίλειος ΠΕ03.50 Μαθηματικός Ειδικής Αγωγής, Διευθυντής του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου

Περίληψη: Καθήκοντα και υποχρεώσεις του προσωπικού μιας ΣΜΕΑΕ μέσα από την νομοθεσία.

10:30 – 11:00 Η αξιοποίηση του ανοικτού συνεργατικού περιβάλλοντος wiki στη διδασκαλία των σχολικών μαθημάτων, Κούκουλα Γεωργία ΠΕ02.50 Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής, ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου

Περίληψη: Παρουσίαση και επεξεργασία του περιβάλλοντος wiki με στόχο την έμφαση στην πολυαισθητηριακή διδασκαλία και την ενίσχυση της αυτενέργειας των μαθητών/τριών.

11:00 – 11:30 Αειφόρο σχολείο και ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου. Απόψεις γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου, Ραμουτσάκη Άννα ΠΕ03.50 Μαθηματικός Ειδικής Αγωγής, Υποδιευθύντρια του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου

Περίληψη: Προϋποθέσεις για μια αειφορική σχολική μονάδα, οι τρεις τομείς του αειφόρου σχολείου, απόψεις γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου σε σχέση με τη δυνατότητα απόκτησης προοπτικών αειφόρου σχολείου από το ΤΕΕ

 

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

09:00 – 10:30  Κατανοώντας την θέση του άλλου. Βελτίωση επικοινωνιακών δεξιοτήτων,
Κοντού Σταματία ΠΕ30 Κοινωνική Λειτουργός, ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου,  Μαμαλάκη Ευαγγελία ΠΕ23 Ψυχολόγος,  ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου

Περίληψη: Οι εκπαιδευτικοί θα πάρουν μέρος σε μια διαδικασία προσομοίωσης ενός φανταστικού περιστατικού που διαδραματίζεται σε σχολικό χώρο. Θα μπουν ο καθένας σε διάφορους ρόλους που εμπλέκονται κατά την γνώμη τους στο περιστατικό. Θα μιλήσει η καθένας υπομάδα – ρόλος για τα συναισθήματα που βιώνει. Στόχος να ακουστούν οι σκέψεις και τα συναισθήματα  όλων των ρόλων που θα οδηγήσει σε αποτελεσματικότερες λύσεις.

 

10:30 – 11:00 Ο ρόλος του φυσικοθεραπευτή στο ειδικό σχολείο, Καραπιπέρη Καλλιρρόη ΠΕ28 Φυσικοθεραπευτής, ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου

Περίληψη: Έννοια φυσικοθεραπευτή, προσφορά και καθήκοντα φυσικοθεραπευτή σε μία ΣΜΕΑΕ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *